if you think you can leave the past behind you must be out of your mind.

Kategori: Weekend Wars.

(hej, jag har inte uppdaterat för jag har varit iväg på en liten roadtrip + bröllop och massa dans, men den historian kan vi ta när jag lagt in fotona på min dator. Just nu minns jag mest ett minne från september 09, den där roadtrippen med bästesteban och tjockandy; )

"Den här helgen har jag även blivit uppbjuden till dans av en av de där snygg-killarna som jag är sådär obotligt svag för och som melissa inte förstår fascinationen med. Jag har blivit buren två gånger, både i gbg och i ett vardagsrum. Jag har somnat i ett annat vardagsrumsgolv av ren utmattning och ett glas äckligt rödvin, jag har spenderat säkert tio timmar i en liten bil med två av de roligaste jag känner,  jag har ätit mjukglass på mcdonalds med dem och två blondiner vi raggade upp på motorvägen, Jag har jobbat till latinotoner, shottat sverigeshots, jag har somnat spelandes xbox, jag har skrattat med vänner som jag vet att jag har och åt vänner jag inte längre har. Allting har ett slut. Och det är faktiskt också helt okej,"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: