what I want from this is learn to let go, no not from you, from all that is old.

Kategori: Weekend Wars.

jag är beroende av internet, socker, pojkblickar, musik,
jag gillar marsipan, poppojkar, randigt, moronail.com, south park och att åka pulka.
jag äter minst två gånger om dagen iallafall.
jag säger ja till
en chile eller australienresa med detsamma,

jag ger mig sällan in i saker jag inte behöver göra,
jag duktig på att sälja smycken, kunna onödiga jenslekman-fakta, laga mat och komma i tid försent.
jag stör mig på att alla mina vänner är någon annanstans, att vintern aldrig vill ta slut, att jag inte kan bestämma mig vad jag ska göra med mitt år.
jag läser kanske tjugo bloggar om dagen.
jag är vackrast när jag klär mig i det jag tycker allra bäst om. 
jag skrattar åt absurda, oväntade saker. Som en tecknad hitler som cyklar enhjuling och jonglerar med fiskar. Eller alla de där skämten jag och bästeban gör om våra kära vän Anders "Skalman".
jag är en typisk mainstream-poppare som inte orkar hålla reda på alla nya band som kommer in men blir jättelycklig när jag lyckas hitta någonting jag faktiskt tycker om.
jag har aldrig känt mig så modig & samtidigt ensam som nu.
jag är lycklig när jag åker uppskjutet med mina vänner i ett kokhett maj, dansar hela natten igenom på båtar, hoppar i en chilensk pool med kläderna på, hänger med mina småkusiner och vi alla skrattar likadant, när jag är nära mormor, när jag tänker på min farmor.

jag trivs inte med den här fördömda vintern och ensamheten.
jag är dålig på att ha städat, komma i tid, vara snäll mot människor jag inte tycker om, äta nyttigt.
jag är rädd för att mitt liv aldrig kommer att förändras tillbaka från vad det är nu.
jag älskar att dumdansa, åka pulka, pussas, sjunga med i alla konserter och alla låtar jag vet, resa till vänner i andra städer, åka i baksäten, burger kings pommes, gå omkring i högklackade skor, sjunga på kareokebarer under sommarnätter.
jag uppskattar när folk hittar på fantastiska saker och vill ha mig med.
jag tror på Gud som den allsmäktigaste i universum.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kan du inte lista dem 20 bloggar du läser? prettty please?



    p,s - älskar att komma in här och få inspiration. keep up the good work!

    2010-01-20 | 17:33:43
  • bea säger:

    så fin lista

    2010-01-20 | 20:27:30
    Bloggadress: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: