oh that it´s just what we need, (you decided this.)

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Hela den här veckan har jag och steffi tuggat Hide And Seek, youtubat covers, sjungit med själva, hittat på egna texter, lyssnat sönder olika versioner osv. Detta var det vi mest fastnade för, otippat nog.
Men vissa låtar är så starka att de inte ens behöver text, man hör den ändå genom musiken.
Och det kommer från den största låttextnörden själv, som inte klarar av Sigúr Ros och liknande för att de är för instrumentala. Paradox, javisst.


Happy friday mina popbejbs, jag har jobbat hela dagen så jag glider mest omkring hemma nu, äter pumpasoppa och myser i min stora randiga tischa.

Kommentarer

  • Lina säger:

    men åh fina du.

    tack så himmla mycket

    ja du har helt rätt

    ibland bara kommer inte orden

    just nu är det lite så

    två pojkar som vänder upp och ner på min värld

    den ena krossar den, den andra förvirrar mig

    men tappa inte hoppet om mig

    jag är snart tillbaks¨

    puss!

    2010-01-23 | 00:18:43
    Bloggadress: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här: