we are your friends, you´ll never be alone again, ah c´mon.

Kategori: Weekend Wars.


Gissa vad som var det första jag gjorde efter att ha landat i melissas söderkällare?

Gå på vin och vintage-kväll på beyond retro.
Provade fantastiska klänningar, köpte en solgul sommarklänning som är snudd på fantastisk, sa hej till elsa billgren och gick på ett vernissage. Sen lagade Melissa världens godaste kvällsmat och bjöd på rödvin. Det blev fredag och jag vandrade runt i staden med trippla lager strumpor på benen, förfrös fingrarna i minustolvkyla, mötte upp Linnea för lunch på söderhallarna, tog en öl med tjejerna på Högbergs, mötte upp ett helt gäng för att spela discobowling, äta på pizzahut och sedan avsluta på en irish pub några stenkast från min temporära boning. Idag skvallras det om vintagemässa på skrapan som jag kanske inte hinner gå på, jag ska laga lunch, och sedan blir det iväg iväg iväg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: