det finns tid till försoning innan natten tagit slut,

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

jag förstår att bloggen inte är så rolig för er att läsa nu. Men jag vet också att på sommaren är bloggar nästan helt i dvala. Så även min, för första året någonsin.
Denna månaden vet ni att jag jobbat ihjäl mig, (så pass mycket att jag idag inte vet hur jag klarade de sista tre timmarna stående) och när jag inte jobbat har jag försökt lapa in all sommarsol som går. Det som är kvar nu är en förväntansfullt stor julilön och en suspekt liten ursäkt till solbränna.

imorgon bitti tar jag intercitytåget till stockholmsstaden med slutdestination strängnäs i helgen.
Tillbaks i skåne län är jag inte på en ungefärlig vecka. Så vi gör som vi brukar, jag lämnar er temporärt med en ny, finfin spellista, nej! TVÅ finfina spellistor. En med gamla klassiska sommarsvett-dängor och en med nya finiga låtar jag inte kan förmå mig att sluta lyssna på. Nu måste jag slutföra min packning, lacka om naglarna och städa klart rummet. Ha det BÄST. och glöm inte kommentera. (klicka på bilderna för spellistorna!)

Mina fina och bästa på varma stockholmsgator för ganska exakt ett år sedan.

Förra årets malmöfestival. Bob hnud live + småtimmarspizza i svettvärmen.

Kommentarer

  • Victor säger:

    Jens släppte en ny låt idag, "The End Of the World Is Bigger Than Love", och så kom jag och tänka på dig, här:



    http://www.sendspace.com/file/vndhp7

    2010-07-29 | 13:26:55
  • pamela säger:

    åh, victor! finast.

    både du som tipsar och låten.

    TACK!

    2010-08-01 | 19:31:36
    Bloggadress: http://pamcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: