so go ahead and play hard to get;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Igår hade jag en vän med en bil (bästeban) och en vän med ett körkort (timo) och eftersom jag har pengar på fickan och dålig karaktär så hängde jag på, vi köpte marshmallows och cocacola och korvbröd och chorizos och jordgubbar som jag fick vakta i baksätet hela vägen dit medan vi lyssnade på 80-talshits och vips så var vi framme i Ystad hos Kate. Grillchill, alkis-krocket, prat och viskleken på verandan avlöste varandra tills vi inte orkade mer och såg på Team America på platt-tvn och sedan gick vi en lång promenad hem till heidi där vi somnade efter hetsiga disskutioner ang om vi skulle vidare till metropolen ystad city by night eller sova välbehövliga timmar. Idag gick vi upp omänskligt tidigt och sedan dess har jag bara jobbat, svettats och ätit. Fin helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: