Abandoned as a summercat,

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Vetni, idag deklarerar jag till den första officiella sommardagen i Malmö. Jag har varit ute hela dagen i solen och stektes lite sådär som man vet man gör när man går i affärer men egentligen borde vara på stranden. Åh. ÄNTLIGEN. som jag har väntat.

För att fira detta ger jag er en liten fredagspresent, min sommar-spellista. Det är förmodligen inget nytt, men för mig är sommaren lite sådär som en blandband med endast låtar man kan sjunga med i för man har hört den så många gånger. Sommaren är som ett sådant blandband man aldrig tröttnar på att höra. Så, bara klicka på bilden för att ta del av den!

För min egen del tar Timothy studenten idag och jag har en studentfest i veckan i tre veckor framåt, två stockholmsresor i sommar planerade och en himla massa jobb och lite roligt också förstås. Wiho!

Kommentarer

  • kajsa säger:

    Jag firade sommardagen med att haffa världens finaste lampa, en rislampa i form av en svamp, och en söt H&M trendklänning. Bäest.

    2010-06-06 | 01:16:41
    Bloggadress: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här: