I wish my heart would as cold as the morning-dew but it´s as warm as honey in the sun for you.

Kategori: Dress up in you.


Idag köpte jag någonting jag velat ha i två år. Trätofflor. Jag har velat på precis allt. Färgen, träklacken, komforten, priset, bekvämligheten, snyggheten, användningsområdena...
Tills jag smet in på Åhléns en liten snabbis och så stod de här skönheterna i min storlek, nedsatta och sista paret kvar i butiken. Svarta, så att jag kan matcha med nästan allt, billiga och fantastiska. Fick dessutom 10% rabatt utöver rean för att de var lite slitna fram, men det ser man inte alls. Jag kom hem, matchade med mina svalstrumpor och vips har jag mina drömskor + strumpor klara. (behöver jag säga att jag har haft dem på resten av dagen, fast jag bara varit inomhus?)

Kommentarer

  • kajsa säger:

    Jag har två par trätofflor. Mina hallonröda, som är i samma modell som dina, är något utav de mest fantastiska jag vet. De är sköna, glada, i mjukt skinn och klapprar fint. Dock har jag skavsår från helvetet just nu och därmed är det dödeb att gå i mina trätofflor. De gnager upp mina fötter helt enkelt. Men träskor är helt enkelt = bästskor!

    (kanske stöter vi på varandra i stockholmsstaden i helgen eller nästa vecka! Jag är kvar i en dryg vecka till innan jag drar söderöver!) Pousspop

    2010-06-11 | 12:15:24
    Bloggadress: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här: