maybe it´s intuition, some things you just don´t question,

Kategori: Weekend Wars.

Nå, var var vi? Just det. Jag hann hem, duschade, lockade håret med ena handen och sminkade mig med andra, slängde på mig klänningen och sen stod pojkarna utanför min dörr och skulle hämta mig. Såhär började helgens multi-kulti-bröllop (vigseln var på tre språk!);


Timo, Benji, Jag, Sara och Esteban satt tillsammans och observerade spektaklet.


Sen var det fest och jag träffade Rania igen!


Sen kom älskojohannabanana! vi gungade så vi nästan nuddade molnen på lekplatsen, dansade isönder fötterna på dansgolvet och spanade på killar tillsammans. Eller ja. Jag spanade. hon kommenterade.

En bild på lilla sara får avsluta hela spektaklet!
Morgonen därpå var jag så trött att jag vaknade, åt frukost och somnade om, hu, vilken härlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: