Och är det inte verklighet så drömmer jag,

Kategori: Dress up in you.


För någon vecka sedan, på väg hem från gymmet otippat nog, fick jag för mig att jag helt enkelt var TVUNGEN att ha en liten kort topp med framknäppning och platta, breda axelband. Så jag satte mig vid mitt skrivbord, dammade av symaskinen och satte igång. Det gick som en liten katastrof i sig, med löst sittande tråd och en maskin med epelepsianfall, men jag gav inte upp. Dagen därpå kom min bästaste moster och fixade med tråden och sen spann den som en nyfödd kattunge. Någon dag senare var min topp ett faktum och jag har dansat omkring i den av lycka att jag äntligen lyckades åstadkomma ett riktigt plagg! I ryggen är den däremot eh, lite ja, modifierbar. Men jag bryr mig inte. Den går perfekt ihop med min vita jeansjacka så det får vá helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: