without your voice to tell me "i love you, take a right," ten and the two is the lonliest sight.

Kategori: Weekend Wars.

Det här är vad som hände efter att jag sa adjö till er och satte mig i en bil till GBG i fredags eftermiddag;

Steffi försenade oss en hel timme med sin hårsprayspanik
och tidsoptimistiska inställning, Timothy gnällde oavbrutet pga av det, men vi satte oss i framsätet och spelade Fall Out Boy på högsta volym och drog skämt tills hon såg ut såhär;

Vi satte pojkarna i baksätet och de satt och gjorde groggar och fnissade hela resan upp,

Festen var lugn och fylld av bekantingar och obekantingar, så när bara tjejerna som skulle sova över var kvar beslutade vi oss för att se varför tjejer som har kuddkrig är så himla hajpat. Jag vet inte vad jag ska säga om det där, mer än att jag fick in några sjukt bra smällar och vi skrattade oss mest fördärvade.

Dagen efter käkade vi frukost på Mcdonalds Varberg och Timothy var såhär lycklig;

Sen körde vi i panik igenom västkusten för att hinna till bröllopet bara någon timme senare.


To be continued!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: