And we will still look happy,

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

hej mina små raringar, jag har inte varit så rolig denna veckan kanske men det är för att jag jobbat långa jobbpass, tränat, varit på körskola och somnat innan tolv av ren utmattning.
Men från och med nästa vecka har jag bestämt att den roliga perioden av 2010 kommer börja, så då hoppas jag på mer skoj i bloggen och i livet. Fina saker kommer hända den här våren, jag känner det i den halvljummna marsluften när jag trampar hemåt på kvällarna på min skrangliga blå cykel.

(bild via ohhboy tror jag. )


Så ikväll får ni ett litet återanvänt tips
som jag tror jag tipsade om för ganska så exakt två år sedan.
Då hette de The Darlings, men efter lite tjabb med ett rockerband med samma namn fick de snällt byta till Allo darlin´.
Jag tycker det låter minst lika fint. Bra fredagspepp.

Lyssna här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: