I think I need a new heart cause I always say I love you when I mean turn of the lights,

Kategori: Dress up in you.

- Gickr
Idag firar jag min sista jobbdag på den hemskt jobbiga platsen med hjärtmönstrade strumpbyxor.
Även mina sprillans nya vita höga converse har fått ta sig en liten runda, de dära jag fick av moster när hon var i chile. Nu kommer jag snart säga att det är vår på riktigt och släppa min vår-spellista.
Och så har jag massa små äventyr på gång. Det gör mig så ofantligt lycklig, då känns det lite bättre att bli arbetslös.

Kommentarer

  • kajsa säger:

    Var har du varit och jobbat dååå?

    2010-03-24 | 22:48:42
    Bloggadress: http://aenigma.blogg.se/
  • pamela säger:

    en glitter som hade världshistoriens sämsta chefis!

    :)



    var jobbar du nu sötis?

    2010-03-25 | 00:29:26

Kommentera inlägget här: