just turn the music up and keep your mouth shut.

Kategori: Weekend Wars.

Hej mina popbejbs. Jag har haft en hektisk helg trots att jag inte gjort så mycket. Bakat macaroons och hängt med mamma, jobb och städa och titta på melodifestivalen med pappa och steffi, dricka vin och fnittra åt Alladin på VHS (jag kommer alltid älska vhs framför dvd), titta på gamla latinomusik-klipp på youtube, cykla till jobbet, ha mensvärken från Gehenna som gjorde att jag fick ringa in en extra de sista tre timmarna idag och istället sova igenom hela eftermiddagen. Nu sitter jag i min nybäddade säng och lyssnar på lite Jens, spelar lite tetris, ser på lite south park och tänker på när den där förbaskade våren kommer.
För jag lovar er, så fort jag ser riktiga bevis på den (helt bortsmält snö + pollennäsa) så kan ni vänta er en freaking fantastisk spellista från mitt håll.
Men idag får ni inte mycket mer än detta ur mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: