I might aswell be two feet tall, you will never love me at all.

Kategori: Dress up in you.


Igår vägrade jag inse minusgraderna och mörkret, tog på mig min blommigaste klänning och knalligaste strumpbyxor, adderade en rosett och rosörhängen från jobbet samt nitarmband med gömda nitar och mina älskade, älskade kängor. Skuttade omkring i affären och merförsäljde tills det var dags att rulla ner gallret.


Och idag ville jag bara vara randig så det blev ginafyndad kjol, randig tröja som jag fått av moster, Bälte från humana second hand, rosett från jobbet och det där nitarmbandet igen. Idag fick jag besök av min farfar på jobbet, pratade med Johannabanana och önskade att den där musiken vi tvingas lyssna på skulle brinna långsamt i Gehenna.

Kommentarer

  • christina säger:

    oh så söta outfits! diggar speciellt den översta. vilken klänka!

    2010-03-11 | 03:01:15
    Bloggadress: http://youonlyliveonce.blogg.se/
  • Hanna säger:

    Så söta kläder! Men frisyren är bara mest bedårande. <3

    2010-03-11 | 21:30:37
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här: