cuz the fire you´re suppling, its electrifying!

Kategori: Weekend Wars.

Hej flickor och pojkar, jag har varit ute och flängt största delen av helgen och när jag har varit hemma har tiden mest spenderats med scrubsavsnitt och falukorvsmiddagar. Mäktig helg, skulle jag beskriva den som. Nu våndas jag mest över det kommande gymbesöket imorgon, har inte tränat på mer än en vecka, usha. Ikväll såg jag en chick-flick med mamma och åt lite choklad. Nu lyssnar jag på regina spektor.

Kan inte ni berätta om er helg istället? bästa och sämsta ögonblicken?

jag kan dra mina;

dansa till grease med en pojke

bli uppassad med glas vatten och bli klappad på huvudet när jag behövde det som mest
prata djupsnack med emma äppepaj och vitt vin i plastmuggar i ett radhus utan installerade taklampor

sämsta;

lördag morgon,
söndag morgon.

nog sagt.

Kommentarer

  • Mirre säger:

    Helgens bästa: Dansa i ett för alldeles litet vardagsrum med fina vänner, till låtar av David Guetta som märkligt nog blir de bästa man hört just då.

    Helgens sämsta: vakna på ett jättenopprigt lakan och komma på att man måste åka hem den dagen.

    :)

    2010-05-17 | 12:51:03
  • Ida säger:

    Bästa: pussa på pojkvännen, busa med brorsönerna

    Sämsta: ta tåget tillbaka hem igen på söndagen

    2010-05-17 | 20:38:46

Kommentera inlägget här: