det finns många som känner sig manade att visa upp sina hjärtan på allmän plats,

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Damer och herrar, poppojkar och indieflickor,
jag tänkte att vi börjar den här eminenta veckan med att släppa Hjärtekross 8 för er.
Mina absoluta favoriter nu, och låtarna har strofer såsom;
"Låt tankarna styra vad hjärtat känner, det är så att vara vuxen och bara vara vänner"

"det gör ont när du har ont, men mest av allt är ändå när du ler."
"det finns ingenting som sliter sönder mig som tystnaden från dig,"
"you are coming home, are you still alone, are you not the same as you used to be?"
"well I´m sorry, but I love you, its a phase i´m going thru, and there´s nothing that I can do"


och många fler såklart. Hoppas ni gillart!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du är fab darl.

    2010-05-04 | 07:48:04
  • filippa säger:

    åh va fint med en ny playlist, sånt uppskattas. Jag tycker det känns så fånigt att kommentera, fast jag vill ju göra det. Jag tycker du verkar himla himla jättetuff och fin. Jag gillar din blogg oså :)

    2010-05-04 | 22:02:50
    Bloggadress: http://flippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: