domen föll på en morgonflight till london (del 1)

Kategori: Weekend Wars.


Vi anlände till london runt lunchtid på söndagen, började med att upptäcka smågatorna runt omkring vårt hostel. Här hittade vi en finfin marockansk resturang med fina detaljer.


Vallfärdade på ömma skor till Primark och två års längtan vällde upp i ett ögonblick så vi fyllde shoppingpåsarna, provade klänningar in i absurdum och jag tyckte jag kom hem tomhänt med endast 4 nya klänningar,


På kvällen gjorde vi oss fina i våra nya klänningar och spatserade till SOHO i jakt på middag.

Åt trerätters på en fin resturang och pratade om morgondagens planer.



Sen gick vi hemåt och somnade med sminket på oförskämt tidigt.

Kommentarer

  • emma säger:

    åh jag ska till london om nästan en månad! var primark så bra som man har hört att det ska vara? kramar.

    2010-05-18 | 15:27:10
    Bloggadress: http://ohsweetheart.blogg.se/
  • pamela säger:

    gör som så emma, (om du nu gillar kläder i h&m-kvalité för halva priset) lägg undan en hel dag, eller åtminstonde en förmiddag till primark. Innan du går dit ät en ordentlig frukost, ha kläder som du kan lätt byta om i och ha med dig en vattenflaska plus en påse kakor eller liknande.

    Man skulle kunna tro att jag överdriver, men det gör jag inte. kram!

    2010-05-18 | 22:26:05
    Bloggadress: http://pamcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: