domen föll på en morgonflight till london (som tysta tunga steg på väg mot dig.)

Kategori: Weekend Wars.


(sist vi var i london, mars 2008, klädde oss exakt likadant och var 18 och 19 år gamla)

När ni läser det här är jag förhoppningsvis, (om inga isländska vulkaner får för sig att leka dunkgömme) framme i london och strosa kring oxford street med Steffi. Där tänkte jag spendera ungefär 48 timmar innan jag tar ett tidigt morgonflight härifrån. Förmodligen kommer jag sitta och lyssna på Second time around med Tiger Lou på planet, den passar så bra till.

Hoppas ni har det fantastiskt under tiden jag är borta!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Hoppas att du har det fantastiskt i london!

    2010-05-09 | 10:43:41
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com
  • Anonym säger:

    ha det bra fina du :)

    2010-05-09 | 18:28:00

Kommentera inlägget här: