or any explenation of how a broken heart is not the end of the world;

Kategori: Weekend Wars.


(bild, macos min vän)
Jag sätter mig strax i plugg-mode efter ha vaknat sent, bakat scones och sett senaste Gossip Girl.
Jag har en vän som tog sig upp till stockholm igår sent efter ett spontanryck angående en sista minuten till indien och jag önskar fortfarande att jag kunde följt med.
Jag spenderade förra veckan med alla mina allra bästa och det värmer mig inombords och nästan ut i mina ständigt frusna tår just nu. Jag vill ha en fot i stockholm, en fot i chile, en arm i gbg och ett pekfinger under melissos näsa just nu men det går ju inte och så är det ju. Istället är Bea min homegirl en natt till och vi ska fika med lite folk i eftermiddag. Innan dess har jag egentligen hundra saker att ta itu med men som vanligt gör jag allt i sömngångarmode. Återkommer när jag hunnit andas igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: