sjung om studentens lyckliga dar;

Kategori: Weekend Wars.


förra helgen; vi var ute och dansade till sentsent på kb på fredagen och dagen efter samlades vi på tusen2 för brunchbakisburgare.

Efter lite mer fika och sådär svirade om till studenter och samlades i lokalen.

jag och mina bästa såg mest ut såhär.

mina finaste temporära stockholmsambos. <3

Sedan sjöng jag och Jonas Hawaii a capella, vi blev alla utskjutsade ur lokalen men alla var festsugna så vi hängde kvar utanför, sprang runt och åkte i kundvagnar.
myspace graphic is done on Gickr.com
och tog massa fula bilder!


Sedan spatserade vi mot staden igen med årgångsvin i handen och skrålade allt vad vi kunde. En-två taxiresor, kebabpizzaslice och fejkbrittiska samt långa kramar senare åkte vi hemåt.


Söndagen började med Tamnack Thai, malmös bästa thaiställe. Efter en rätt nr 2 och snack gick vi i samlad trupp till möllan!


Där blev det maratonfika med massa fina människor i flera timmar. Sådär som man borde spendera varenda söndag.

Och det var min episka helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: