who's that girl that you dream of?

Kategori: Weekend Wars.


Utknockad, sönderdansad, nackspärr och träningsvärk i komigenlena-musklerna.
En måndag efter en helg så episk som den jag just upplevt förvandlas lätt till vånda och ångest. Men jag har haft världens finaste måndag med mina klasskompisar och lyssnat på fina och inspirerande föreläsningar.
Det hjälper iskalla fingrar som cyklar hem och försöker bearbeta en helg då man suttit på KB's scen och snurrat två killkompisar samtidigt, druckit whiskeycola, buggat runt, ätit stulen bulle, sett kinatina åka kundvagn, sjunga om studentens lyckliga dar, téfikor på stan, fixat ihopa bruncher med massa folk, stannat uppe hela nätter, sett på fina filmer och kramat om nästan alla mina fina fina kompisar och nya bekantingar. Taxiresor, kebabpizza, håkan hellström, robyns Hang With Me på ständig repeat och sådär. Imorgon blir också hektisk. Sen lovar jag att vara tillbaka med full kraft här. Nu måste jag smälta helgen lite till och lyssna lite till på robyn. Så länge får ni en rykande färsk studentbild på mig. Fyra och ett halv år senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: