you fascinate and magnatize me; (and maybe we´re looking for the same thing)

Kategori: Weekend Wars.


(bilderna är harmlöst snodda av min johannabanana)

Här har ni bildbevis på vad jag sysselsatt mig med sen i fredags då jag susade ur klassrummet och begav mig till sveriges tredje bästa stad. Det var roadtrippin upp med 4 av mina finaste pojkar och groggar i baksätet, det var sejdelns billiga tequila, spårvagnsresor till kortedala mitt i natten, middag med min finaste Johanna, på lördagskvällen såg vi våra vänner Mike Pearl och Megalodon och några till såg Dr Bombay på samma ställe men då var jag upptagen med annat. På söndagsförmiddagen ville vi bege oss till Egg&Milk men efter att vi insett att hela göteborgs befolkning också var där så hamnade vi Haga på mitt favoritcafé. Galnaste helgen på länge. Älskar det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: