and when you call me on the telephone my fingers will twist thru the cord;

Kategori: Dress up in you.


Hejhejhemsktmyckethej. Ikväll försöker mina vänner dra mig ut på äventyr och jag funderar väl på vad som är mest värt. Men det jag egentligen ville visa var min nya rosettring, från glitter. Helt i plast och en present från min kära mamma. Igår var en spontan presentdag då jag hade köpt henne vita rosor på torgmarknaden och hon kom hem med den här ringen till mig. Bara sådär. Värt. Spontana presenter FTW.
Och justja, nagellacket är också nytt, från h&m. Och för övrigt tycker jag att jag blev lite Foki-aktig på denna bilden. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Ni får stå ut helt enkelt. Hejcon Bacon!

Kommentarer

  • melissa säger:

    att ge presenter är så 2008

    2011-04-10 | 00:49:34
  • pamela säger:

    brra där nörd, jag vet att det inte är melissa!!

    2011-04-10 | 01:33:18
    Bloggadress: http://pamcakes.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag älskar bajs

    2011-04-12 | 20:40:00
  • Gustav-adolf den fjårtonde säger:

    Jag inte vilja LÖK sen jag åkt KORV hemma, nu, son sen

    2011-04-12 | 20:40:42
  • Ida säger:

    Fin bild :) och fett fin ring :)

    2011-04-12 | 23:16:17
    Bloggadress: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: