as i am preparing myself to say goodbye to my pride again;

Kategori: Weekend Wars.


Det är den gråaste onsdagen på ett tag, jag fryser om armarna lite men tappar inte hoppet om april riktigt än. Av någon eller många små eller inga alls anledningar känner jag mig deppig, och det brukar jag inte göra särskilt ofta. Kanske beror det på att 3 fina pojkar lämnar skåne för blekinge/halland i vår, kanske beror det på att göteborg var så episkt att allting efteråt blir liksom, platt fall, kanske beror det på att jag behöver en dos till av bästisar. Egentligen är jag väldigt bortskämd. Hängde med melissa på en varm gräsmatta med markus K i öronen bara i förrigår. men men.
Har ni några pepp-tips ni brukar använda er av?

Kommentarer

  • deskriptiv säger:

    Så mycket peppande musik som det bara går, och helst en promenad med fotografering i solen om det är möjligt! Det blir man glad av, jätteglad särskilt om någon annan också vill följa med! :)



    Annars funkar ju alltid ett täcke, en kopp varm choklad eller te, och en bra bok. :)

    2011-04-06 | 20:41:51
    Bloggadress: http://serafisktanglalik.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: