i was raised to beliving that I was somehow unique;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Mina halvdryga finfina popvänner från bästkusten informerar mig om att Fleet Foxes har släppt nytt.
Detta är första singeln och jag tycker det låter alldeles, alledeles underbart.
Jag får lite amerikanska banjo-södern-vibbar från detta och det är ju aldrig fel. Dricka ur en dunk som det står xxx på och stampa i marken längs med ökenvägar och sjunga högt och ljudligt om förlorade kärlekar. Linnea Långevän! du är ju fortfarande i amerikatt. kan du inte göra det åt mig?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    gör det i detta nu, bara för dig min långvän! stamp stamp drick spy.och den som spyyyr måste dööö, right!?

    2011-04-05 | 23:49:00
  • pamela säger:

    såklart. den som spyr måste dö

    "duuuktig tjeeeej" jaaa

    haha

    saknar dig besta

    puss!

    2011-04-06 | 13:29:44
    Bloggadress: http://pamcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: