hej här kommer segertåget;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

Så detta är vad jag har haft för mig senaste tiden. Min berättelse börjar en söndag för en och en halv vecka sedan, då vi såg Veronica Maggio på ett fullsmockat stortorg. Jag stod otippat nog med Falacia och Amelia, men vi hade sjukt kul ändå och dansade till fröken maggios stämma. Jag ringde sanne under Jag kommer bara för att det var så klockrent och sedan åkte jag hem pga av catchfrasen "i'm too old for this shit" samt augustiregn. Det var dock fint att se henne live, trots att hon inte var så bra. Som ett försenat avslut på en dålig kärlekshistoria.
Sedan blev det fredag som ett underverk och några av mina absoluta favoriter i hela vida världen satt i mitt kök för att maskinen-peppa! Jag matade dem med vodka och kräftstjärtsröra.
Vi såg maskinen som var över alldeles för fort, gjorde en Malmö, sommarversionen och avslutade allt med kebabpizza på campus och taxi hem för att tassa upp till andra våningen någon gång efter fyra på morgonen.
jao halo
vid tio dagen efter kom mina pojkar och hämtade upp mig för att åka till huvudstaden. Vi drog så många interna skämt att jag såg nog konstant ut såhär;
i framsätet satt andy som vi körde din mamma-skämt med hela vägen upp och ner, och limpan som pluggade kinesiska så att jag fick ångest över skolstarten.

men som sagt, mest av allt var resan såhär.
To be continued!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: