I was waiting for better things, better things;

Kategori: Saker man ser.


när jag vaknar på morgonen
kokar jag ett ägg i exakt 7 minuter till frukost. (då blir de alldeles perfekta.)

den bästa känslan trivialt sätt skulle jag vilja säga, när jag får människor att skratta. Det är så sjukt givande.
jag är rädd för att den här hösten kommer gå alldeles för långsamt och fort på samma gång.

jag skulle vilja ha en etta på södermalm, alla vippiga klänningar i världen, möjligheten att leva flera liv på olika delar av världen samtidigt. Om det inte går, en teleporteringsmaskin.


jag tycker om göteborgsnätter, stockholmsaftnar och malmömorgonar.

bäst.
nuförtiden lyssnar jag helst på The magnetic Fields, Jens Lekman, Maskinen och Maggio. Som vanligt.



nu för tiden kikar jag helst på Har sett alla scrubs-avsnitt i repris denna sommaren. så sjukt bra.


bästa dagen på veckan är Fredagar, när man slutar skolan tidigt och det är sol och något kul ska hända på kvällen.


idag har jag vaknat kvart i sju (?) och inte kunnat somna om på timmar, ätit frukost och kollat på scrubs. Måste. städa. rummet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: