Dont you try and tell me that you never loved me, I know that you did cause you said it and you wrote it down;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

Det är december! Min bästa månad.
Vintern är ny, clementiner i överflöd, pepparkakshusbak, julmust, prinskorvar, snö, lediga dagar (men inte än! suck), jobba juldagarna och tjäna in cassshen, massa bra filmer på tv och just i år hinner jag med minst 3 olika städer och vänner innan året är slut. Plus ett bröllop. Samt fyller tjugotre. Vilket jag försöker vänja mig vid. Känns så sjukt...gammalt.


För att fira att december är här och att det snart händer mer peppiga saker i mitt liv än på länge så bjuder jag på lite Nash. Kate Nash. För hon tog mig igenom min mest hjärteskärande december och för det älskar jag Made of Bricks till döds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: