let's get a silverbullet-trailer and have a baby boy;

Kategori: Weekend Wars.


Hittade dessa bilder i ett gammalt sommaralbum som Tina tog, med var 2009, det var varmt, det var malmöfestival och jag levde igenom kanske mitt livs bästa sommar sedan barndomen.

Johannabanana, jag ger henne alldeles för lite credd här. Hon läser troget bloggen, hon är alltid superstressad men har inget emot att åka tåg i timmar för att träffa mig bara för en kväll eller fika eller whatever, hon flyttar runt land och rike men kommer alltid tillbaks till mig med vin och frågar om jag har en mobilladdare. Vi har rest till gbg, stockholm, london och diverse byhålor tillsammans, vi har sovit i tyska hus, vi har dansat oss igenom varenda stad, missat flygbussar, tåg, spårvagnar och tunnelbanor tillsammans. Hängt på londons tågstation en hel natt med duvorna och städare och den eviga kylan, vi har klarat allt och lite till. Hon kan se på mig med bara en blick och veta hur jag egentligen mår. Hon dömer mig aldrig för någonting, hon är otroligt givmild och fantastisk. Hon är den enda och bästa Johannabananan jag har helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: