you count on the birds to represent your longing;

Kategori: Saker man ser.

Hejhejhej. Jag tog visst en lite lång bloggpaus där. inte alls menat. Jag har bara inte haft någonting direkt att bidra med. och när det inte kommenteras så blir man lite less ibland. Men så loggade jag in idag och bara såg att statistiken inte förändrats alls, vilket betyder att ni, min lillalilla fina skara folk har tittat in varje dag ändå. Och det är ju bara föör gulligt (sagt på bred skånska). När jag inte har uppdaterat här har jag hunnit gå i skolan långa dagar, cykla isönder mig i malmös värsta storm på kanske en vecka, hängt med steffi och haft bea i min stad i ett ungefärligt dygn och sett på en hel säsong Gilmore Girls-avsnitt.

Och så har jag gjort american pancakes med grädde, bär och bananer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: