Neither of us want to be alone. (and you're coming home)

Kategori: Weekend Wars.


Det verkar som att 2011 vill att jag ska börja hälsa på den med en förkylning. Så här sitter jag, näsdroppsberoende, eländig, svag i hela kroppen och med oregelbundna hjärtslag. Men det är okej.

Nyår var jättefin. Vi satt på köksgolv och ritade på malibuflaskor, jag blev buren in i det nya året på Andys rygg genom lägenheten och sedan tröttnade vi på folk som messade upp spellistan och gick till KB. Min klänning gick isönder lite och vi gick inte därifrån förrän de spelade Nu Kan Du Få Mig Så Lätt och jag ville stanna men de ville gå.
Kebabpizzan på Campus blev årets första gourmetmat och taxi hem har aldrig kostat så mycket. Igår var min bästa Johannabanana här med mig och bara vilade ut. Nästa vecka som kommer ska bli galet spännande. Hoppas bara på att min förkylning försvinner illa kvickt. håll tummar och tår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: