Så stannar du sen lutar du dig fram och lyfter bort luvan med din hand sen kysser du mig bättre än nån annan!

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.


Babes, jag har länge filat på en ny hjärtekross-spellista. Så här kommer den, Hjärtekross 10!

Innehåller lite Magnetic fields, en del The National, lite Radio dept. och lite annat fantastiskt bra.
Så klicka på bilden för det tionde hjärtekrosset!
Innehåller textrader såsom;
"det dåliga bandet jag tycker inte om er men ni täcker över ljudet av sms som inte kommer.."
"du är allt jag ser och hör du är allt jag ser och hör"
"some fall in love, I shatter"
"did you expect something, something better then before, did you expect something more?"


Perfekt för när man är januarirusig i hela kroppen, spenderar sina dagar sovandes och nätterna dagdrömmandes och får en helt cp dygnsrytm och försöker övertyga sig själv om att man fortfarande är rädd för förhållanden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: