you are like a lung, a lung.

Kategori: Weekend Wars.

Nu börjar söndagen ta slut och min mage vänder sig lite i skolångest, imorgon börjar en ny termin och konstigt nog känns det mer nervöst än när jag började hela grejen i höstas. Så jag tänkte lista tio fina saker som veckan bjudit på.

1. Börja veckan med ledig måndag för sista gången på en lång lång tid framöver,
2. att lyssna på barn från rödastan med markus K i oändlig fanatisk repeat.
3. Campus Kebabpizza mitt i natten hemma hos robin&tillan
4.hänga på nyhavn med bästa vänner, amerikanare och danskar och prata om allting,
5.gymma med steffi och inse att vi inte har någon kondition alls
6.ha melissa i min armhåla och titta på Jakten på lyckan med Hanna Hellqvist
7.köra runt i steffis car of death till second hand-affärer och hitta den finaste 60-talsklänningen
8.hänga med alla mina pojkar och några till runt ett alldeles för trångt tgi-fridays-bord
9.bli hemkörd tre på natten när man inte orkar ta buss hem
10.avsluta söndagen med att fb-chatta med mina lungor, mina allra bästaste.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: