jag var uppe på taket och såg ner på alla människor som dansar och rullar runt;

Kategori: Weekend Wars.

efter att ha skickat steffi på möhippetipsrunda runt kvarteret, bjuda på lyxfrukost och en eftermiddag på spa, så kom ett lass stockholmsbrudar hem till mig för vidare överraskningar. Här pratar mormorn min med melissen och denise.
Blivande bruden kände sig glad för all uppmärksamhet. Vi drog med henne till kolonistugan där minifest väntade.
och jag försökte hålla koll på allting.
medan tjejerna var bedårande.
solen kom nästan fram en liten glimt vid matdags så jag bar ut nachochips med köttfärs och smält ost till terassen.

Sen ballade allt ur i dans och 90-talsminnen och drinking games och allt och inget. fantastiskt. (bilden ovan är min favorit, vi ser ut som tagna från något konstigt fotoalbum från tjugotalet.)

På lördagen var det fest hos mig ikväll och hela världen var min, åh sång på sång, eka genom hela almåsa-staden.
Fler bilder kanske kommer, jag fotograferade nämligen knappt med min egna kamera. Credz till linnéa som tagit nästan alla bilder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: