du får leva med dem resten av ditt liv, till all evig tid;

Kategori: Dress up in you.


Jag har nya skor.

De är beyond fantastiska.

Hittade dem i spanien, inne på Mango, och föll pladask. Enda problemet är att de var 38:or. Så jag letade land och rike runt men den enda Mangoaffären jag hann ta mig till var en outlet och de hade inte dem, och när vi var slutshoppade går jag förbi mangoaffären som precis har stängt med en barsk spanjorska som vägrar låta mig komma in. Så jag gick tillbaks till Torrevieja, till 38:orna, som nu var på halva priset, klämde in fötterna och tänkte nej, nu släpper jag er inte. Pang tjoff med kontokortet och så var de mina. Trots att jag fick släpa dem land och rike runt. De är de värda. Äkta mocka utanpå och mjukt skinn inuti. Trots att jag blir 1,90 i dem. Gränslös kärlek.
animation maker
Nu tänkter vi leva lyckliga i resten av våra liv tillsammans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: