Let´s get out of this country, I have been so unhappy, drowned my sorrows slept around if not in body at least in mind;

Kategori: Weekend Wars.


Nu drar jag faktiskt iväg, ett långt tag. Eller ja, två veckor och lite till. Jag har inte bestämt mer än att jag åker till Laholm idag, dansar sönder fötterna och firar Kim's uttåg från gymnasiet, vidare till Göteborg på söndag och på måndag tar vi flyget till Alicante!! Göteborg, Falkenberg och Strängnäs och kanske Stockholm ska också hinnas med efter det och sedan börjar jag jobba så då måste jag hem. Så, till dess, Au revoir mes petites. Bisous!

Kommentarer

  • deskriptiv säger:

    åh, jag bor i falkenberg!

    2011-06-18 | 18:17:53
    Bloggadress: http://serafisktanglalik.blogspot.com/
  • en vanlig tandtråd. säger:

    häftig blogg du. fann den när jag sökte, utan framgång, efter krunegårds address. aja, aja. om du av nån anledning skulle veta hans address så hör gärna av dig ftw. jääääjj. now im out of here.

    2011-06-27 | 15:09:43
    Bloggadress: http://tildatandtrad.blogg.se/
  • ännu en gång en vanlig tandtråd. säger:

    jag visste ju väldigt väl att adress stavas med ett d. schhhhhhh.

    2011-06-27 | 15:11:30

Kommentera inlägget här: