och ingen vet om det, men jag ska berätta om allt för dig;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

Igår var en fantastisk dag. Kort, fin skoldag, sedan kidnappade jag Steffi för thaimat och årets första glass i solen.

Sedan cyklade jag den långa vägen hem, via parken och lyssnade på håkan hellström och log mot allt och alla.
I lurarna lät det såhär, förutom Gråsparven när hon sjunger som är en av de bästa cykeltur-i-vårsolen-låten, log jag för att jag lyssnade på den här. (psst! klicka på bilden!)


ps. det är så fantastiskt fint när ni kommenterar. jag blir så glad. ds.

Kommentarer

  • ida säger:

    låten är fin precis som allt håkan gör men jag kan inte låta bli att alltid tänka att den är så taskig. för om man är kär i nån, då kan man omöjligt tycka att den är fulast i världen. då tycker man ju att den är finast liksom automatiskt!

    2011-03-24 | 09:21:11
  • pamela säger:

    jo, det är ju sant, kommer ihåg att jag läste en gaammal intervju med honom, när den låten precis släppts, och då sa han att han var kär i den finaste flickan i världen. Jag tror det han vill få fram i låten är hur omvärlden ser det. skelande ögon, skeva tänder och sådant är ju hur charmigt somhelst, men det är ju "fult" ytligt sätt. udda. men ändå jättevanligt. underligt. puss + pop!

    2011-03-24 | 10:37:06
    Bloggadress: http://pamcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: