det gör inget om jag dör, för nu vet jag vad mina läppar är till för;

Kategori: Dress up in you.

fast liksom svara med låttexter, bara för att.

vem fyllesmsade du senast?
att du inte fattar vad du får, jag vill att du ska stanna varenda gång du går,
var du singel på din senaste födelsedag?
are birthdays happy or are they just a countdown to death?
tycker du att du slösar tid på personen du tycker om just nu?
MEN DÅ SLÖSAR VI BORT VÅRA LIV?!
klockan är fyra på morgonen och telefonen ringer, vem är det?
pocketful of money.
har du somnat i någons armar nyligen?
I would be so afraid if someone put their arms around me,
har du träffat på någon och sedan gömt dig med flit?
I dissapear, I lose control, my body's moving on it's own,
kommer du ha ett förhållande inom tre månader?
det gör ont att veta men lika ont att undra
håller du på att falla för någon?
I wish I could see you but I know I can't.
blir du blyg inför den du gillar?
a shy person would equal gifted most people I know are completely boring either that or they're just miserable from all the shit they've been storing.
kysste du någon 2010 som betyder mycket för dig?
I swear I will never kiss anyone who doesnt burn me like the sun.

har du fått hjärtat krossat?
and my friends were like Whatever, you'll find someone better, his eyes are way too close together and we never even liked him from the start and now he's with that tart (i locked myself in the toilet the entire night)
pratar du fortfarande med den du kysstes med första gången?
I don't think I'm gonna go to LA anymore, get lost in the boulevard at night,
blir du obekväm när man pratar om sex?
yes yes yes it was totally meaningless
kysst någon som är äldre än dig?
he was a lot older than you and it ended in his car and now he has a baby christian family,
vad ser du fram emot?
elvispojkarna som slänger upp påskliljorna och andralångatanflickorna med hjärtat av på mitten.
blivit kysst i regnet?
det gör inget om jag dör, för nu vet jag vad mina läppar är till för,
är det något du vill ha just nu?
oh elope with me miss private and we'll drink ourselves away,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: