if I was the grand-canyon i'd echo everything that you said;

Kategori: Saker man ser.

Lite mobilbilder från den senaste tiden. Typ som när man väntar på bussen hem mitt i natten men det är varmt ändå trots att det bara är april och man står med kinatina och tittar ner på den rosfyllda trottoaren. Eller lyxfikar med mamma och mormor på hollandia mitt i veckan bara för att man kan och sedan inser att fikan kostade mer än lunchen, och så slutligen när man befinner sig i limhamn vid det gamla kalkbrottet och blickar neråt. Lite så.

Kommentarer

  • Clara säger:

    Tror jag såg dig på inkonst igår! Kanske har helt fel. Men vågade varje fall inte säga hej, :) Men hej hej, gillar din blogg och du var väldigt söt!

    2011-05-15 | 12:07:25
    Bloggadress: http://www.clarasv.blogspot.com
  • pamela säger:

    det gjorde du nog med all säkerhet, jag var där! men åhh, du skulle hälsat! jag blir så glad och mallig när bloggläsare kommer fram, i o med att jag har så få! hej hej clara, tack för de fina orden (din blogg var också fin, såg jag nu när jag klickade in mig)

    megapop + megapuss

    2011-05-15 | 13:15:40
    Bloggadress: http://pamcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: