there was something missing in my life, now I know what love is all about;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

När Melissen min (som f.ö. är bäst) för någon månad sen ringde och återberättade om sitt andra möte med Markus K, sade hon någonting om att han raljerat någonting över ett projekt med en i shout out louds som var på gång. Jag tänkte inte mer på det förrän idag, när where the action is presenterade sina artister för året så nämdes Serenades. Då jag såg bilden gick det upp för mig, det är ju Markus nya projekt! Och efter ett antal lyssningar på debutlåten kan jag konstatera två saker; jag älskar markus k´s röst, på alla språk, i alla genrer. 2, jag gillar det, men det är inte lika himlastormande som varken solokarriären eller Laakso. Men samtidigt, jobbigt att jämföra med sådant. Slutsatsen är, klicka på bilden för att lyssna!

Kommentarer

  • melissa säger:

    vi såg honom käka glass med sin fru i solen igår

    2011-05-15 | 16:03:20
  • pamela säger:

    åååååååh avis.

    2011-05-15 | 18:40:34
    Bloggadress: http://pamcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: