oh det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder;

Kategori: Weekend Wars.

När vi kom fram till stockholm sent sent blev vi välkommnade av Linnéa med varma mackor och uppdateringar om varandra. Dagen därpå visade jag steffi runt Södermalm fram tills lunch då vi tog oss till Östermalm och lunchade med Tina i solen i humlegården!Sedan var fredagens höjdpunkt att sitta i timmar på en flotte ute på vattnet och dela på en flaska rött med min melissos. Samt en massa andra trevliga typer.


Och resten av tiden var bara en snabbspolning känns det som i efterhand, men nu ser jag att jag hann med både att hänga i värmdö, nacka, söder, och några ställen till. Exempelvis stockholms billigaste öl på hornsgatan med blinkande ljus som gav epelepsi-feelings, våffelbrunch på strand i stekvärmen, klänningshimmeln på beyond retro och fika vid havet. Utöver det blev jag bjuden på flotta resturangmiddagen och hann visa steffi djurgårn, se både per lengström, eagle-eye cherry och Messi, han som hänger med blondinbella, haha. Jag är mycket nöjd, men jag vill ju tillbaks med detsamma. Helst nu. på momangen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: