du jag slänger ner en nyckel ifrån fönstret i köket jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in;

Kategori: Saker man ser.

Jag kom på att jag visar ju inte så mycket hur jag bor, mer än den där eviga cupcakesplanschen bakom mina photobooth-bilder, haha.
För några dagar sedan kom jag på att mitt rum inte är fullt med tjafs på väggarna nog, så jag gick loss på garderobsdörrarna. Jag är inte klar än, men det är ett pågående projekt som jag fixar med lite när jag får damp på facebookchatten, är hemma för mycket och läser massvis med modetidningar.
Såhär ser det ut än så länge. Och inuti skymtar förra årets oasis-fynd till klänning och min senaste beyonretro-pärla.
Sedan hittade jag lite bilder som jag framkallade för något år sedan, typ som på mina två finaste tjejer och från den bästa sommaren hittills. och så lite urklipp från en monkitidning och lite sådär. Från sängen ser jag på detta spektakel och tänker; shit. jag är verkligen helt kaos i hjärnan ibland. Och besatt av kollage. Jag har ballat ur som Emma Sundh skulle säga. Men det är fint, tycker jag. Så då gör det inte så mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: