and if all of our days are numbers (then why do I keep counting?)

Kategori: Weekend Wars.


foto; hedi slimane

Jag har varit på en liten mini-resa
och gjort halmstad/laholm på mindre än ett dygn. Hälsat på min bästa Kim och spanat in Pontus nya lägenhet. Blivit bjuden på mjuk pepparkaka och mojitos. Träffat nya fina människor och fått reda på gamla hemligheter. Åkt buss i en timme. Tåg i fyra. Jobbat och druckit varm choklad och ätit god söndagsmiddag med min knäppa familj. Peppat för vinteräventyr längre fram. Och insett att jag har hur. mycket. somhelst. att göra i två månader framåt. Det är helt galet. Måste börja skärpa mig. Disciplin! så om ni inte hör från mig här så är det för att jag lyssnar sönder The Killers och försöker läsa om processledning, knåpa wordpress och ha gruppmöten. Men troligen hänger jag framför datorn och ser på american dad. usha. skärpning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: