and drinking has never been the same again;

Kategori: Weekend Wars.

fyra bilder från idag;

jag och min bror gick i tjänsten och såg ut något så här.

vi köpte med oss bagels hem och jag åt en dunderbrunch. (bagel med brie, skinka, ruccola och avokado. huevo a la copa vilket är löskokta ägg i glas som ätes med sked (chilensk specialitet), jordgubbar med valnötter och vaniljyoghurt plus kanel, äppeljuice och thé med mjölk.)

sen cyklade jag iväg till jobbet i min bästa nya frisyr (ska jag visa er den någon dag?) och provade örhängen och var allmänt dödstrött.
image description
och så var jag måttligt road av mina bassets-godis-naglar jag målade av ren tristess i fredags.

nu dricker jag ett glas rött och lyssnar på camera obscura. ska avsluta veckan med ett lååångt bubbelbad, family guy-repriser och wordfeud.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: