you're allergic to love, yes I know but I must say in my own defence that it was undeniably clear to me I don't know why;

Kategori: Saker man ser.

idag slutade jag skolan 11, cyklade i fem minuter innan kedjan hoppade av och ledde cykeln de resterande 5 km hem. När jag var hemma blev jag så rastlös att jag började sätta igång med massa projekt jag aldrig tycker mig ha tid för. Med project runway-repriser på datorn och shins i högtalarna medan programmet laddade gav jag mig på en finfin presentask jag fick av min hanna gotland när hon sov här i somras. Hon hade inte gjort någonting med den för hon tyckte jag skulle släppa lös min kreativitet på den. Så jag gjorde om den till en engelsk konfekt (egentligen två) och sedan hade jag ju färg och tidningspapper framme så jag började göra om en hel pall. Men den får ni se en annan gång. Monolog slut. Och det enda jag egentligen ville var att ge er lite fredagsgodis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: