Let those locks fall to the ground, or let them stay there;

Kategori: Dress up in you.

igår gjorde jag en grej...
Jag kapade nämligen håret! eller, frisören min Ferda gjorde det. Först kände jag mig som Taylor Hanson i typ ett dygn,
Men sedan satte jag på mig min flannellskjorta, köpte rött läppstift och helt fantastiska Creepers på h&m (som ni ska få se senare!!!) och nu känner jag bara mig sådär lagom 90-talschic istället.

Men det tar tid att vänja sig från att gå till 3-kilotung page till uppklippt hår ändå.

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Är oerhört avundsjuk på dina fantastiska ögonbryn, apropå ingenting!

    2011-09-21 | 21:12:31
    Bloggadress: http://helh.blogspot.com
  • Falajsia säger:

    Påååååmela! Vilken härlig blogg du har!

    Sökte på Google på "snyggt hår" så kommer bild på dig o din blogg upp! Haha :))

    2011-09-24 | 15:05:09
  • Jessica - En flicka som är stark säger:

    ååh snygging!!!

    2011-09-27 | 14:26:59
    Bloggadress: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här: