se mig så som du såg mig första gången;

Kategori: Saker man ser.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet) Att jag aldrig gett upp mediedrömmen. Även fast det kostat mig sjukt mycket egentligen. Att jag vunnit flera säljtävlingar på glitter. Att jag blev anställd på trianglen på momangen och att jag vågade säga upp mig efter tre veckor för att jag inte mådde bra av det. Att en kille från SonyEricsson var lyrisk över mitt projektarbete om bloggar.

Vad ångrar du i livet (om något)?
Allt jag inte gjorde. Årets viktigaste läxa; Confindence Cohen. Måste bara lära mig följa den själv och inte bara ge det som råd till mina killkompisar.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
haha, när Bea spred att jag hade hånglat med en dvärg, på skoj. (sanningen; en kille typ lika lång som jag kom fram till mig på kb och pussade mig på kinden och gick iväg)

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Korta klänningar med korta tjocktröjor över, dr.martens och mycket skjortor tror jag.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Tärnklänningen som Melissa sydde upp till mig tror jag, jag köper aldrig dyra kläder annars.


Har du någon oanad talang?

Jag kan extremt många låtar utantill. Sen är jag väldigt bra på att få folk att skratta.

Vad gjorde du i helgen? topp tre var i varje fall; adjödrink till Limpan, Svettdansa till spice girls och hotshots/disneysöndag med Kimmy, bästeban och Dimmothy.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
plugga, köpa nytt anteckningsblock, boka biljetter till stockholm, ringa comviq och byta nummer och ringa CSN.

Vad har du på dig just nu?
Mörkgrå tröja.

Senaste låt du lyssnade på?
Denna.

Bästa skönhetsknep?

Hårnålar i massor och  en hårsnodd runt handleden.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
alltså. Ni vet ju alla vilken sjukdom jag förmodligen lider av. Men när det gäller kläder? Vita Tischor, ljusblå skjortor, vans, snortajta jeans och lugg ner till mungipan. Jag önskar jag inte vore så stereotypiskt dragen till indiekillar but hey whattayagonnado. Jag försöker bota mig själv nu när jag insett att alla jag träffat so far är douches.


Och fulast?
Killar i helvitt och spetsiga skor.

Vem saknar du?
Speciellt idag, Linnéa. och Melissa. och Limpan. Och så farmor, alltid.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att jag bodde i stockholm med detsamma och att alla jag älskar skulle följa efter.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Min mamma, Elsa Billgren och ohhboy. på helt olika sätt.

Bästa filmen nånsin?
Playing by heart, romeo + juliet och lilla sjöjungfrun.

Bästa boken nånsin?
Fortfarande Extremely loud and incredibly close med Jonathan Safran Foer.

Vilka tidningar läser du?
Sofis mode, Chic, metro, ELLE, Glaze, Bubbleroom magazine.. allt glossigt med modeanknytningar jag kan få tag på.

Vad önskar du att du var bättre på?
att våga lite mer.

Är du religiös?
Såklart.

Vad är din största rädsla?
att råka ut för något djupt traumatiskt. Allt annat kan jag nog överleva.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Att jag är ett dåligt umgänge. Från folk utan koll men det känns ändå.


Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Förstanamnen är hemliga men flickorna ska heta Elly som min farmor och Elena som min mormor i andranamn. Pojken ska heta Erik (min farfarsfar) Håkan(min pappa) Valentin (min kusin heter valentina). (nej, min framtida man har ingenting att säga till om)

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
En sånhär.

De tre finaste sms du fått i år?
det senaste; Ditt blogginlägg pamela. Shit. Du är så fin. Jag älskar dig <3

två random fina;

"det ville jag visst, vad gjorde jag annars på Bryggeriet?"

"Nu äre bevisat..malmö är för litet för dig! Inavel och folk tar dig för din mamma... finns bara en sak att göra. Flytta till stockholm!! Nuuu"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: