remember when we were, young and armed;

Kategori: Weekend Wars.

Vad som hänt de senaste 6 dagarna;
i fredags hade jag och Limpan adjö-drink. Tjejiga drinkar, hoegarden-öl och snack som bara en Wingwoman får höra ;). Det var fantastiskt fint. Och sorgligt eftersom vi inte kommer ses på 9 månader!
Dagen därpå kom Kimmy till stan, vi hängde hos de nygifta paret Frebelius och kvällen slutade med bästa pojkarna och Campus kebabpizza, såklart.

Söndagen startade jag med att bjuda Kim på en frukost som man bara får på min gata i stada. Amerikanska pannkakor etc.
Sedan var vi så sega efter den enorma helgen att vi spenderade dagen med Alladin och Jafars återkomst i mitt otroligt stökiga vardagsrum.

omnomnomnom.

Jag spelade Aussie girl för en livs levande sådan, Paige som var på besök från Daustralien!

Tillan skulle på jobbmöte i stockholm så vi cyklade runt hela malmö på tisdagskvällen i jakt på orvars korvar och långa djupa samtal om att inte bli som våra föräldrar. Det var fint. Sen åt vi frukost halv åtta på onsdagsmorgonen.


och idag hade jag bara lektion till två så sedan satte jag mig med maman et ma grand-mere dans le patisserie S:T Getrud pour mange un peu. Je avais mange un Religiouse et un cappuchino. (så, där var all skolfranska.)
Den där bakelsen var gudomlig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: