Så går hjärtat mitt sönder;

Kategori: Saker man ser.

Fina saker just nu:Att våren är här trots att jag dör pollendöden dagligen. Det är värt det om jag bara får se några körsbärsblommor snart.

lyssna på Cowboys och sjunga med i som telenäten drömmer om svalorna i vår.

Världens bästa Fred Armisen och Carrie som gör Portlandia till årets bästa serie. Här så bra ackompanjerat av Jason Sudekis. Om jag är SNL-beroende? näärå. inte alls. inte alls att jag höll på att tappa andan avsnittet Andy Samberg är med i. inte alls. Jag tappa inte bara andan, jag dog lite. Så himla fin.

Att kent släpper nytt är inte något jag hurrat för sedan ungefär du och jag döden-skivan, men det verkar som att de äntligen släppt lite på det där vidriga elektro-stuket och insett att gammalt är bäst. Speciellt om man hör denna.
Kent har en speciell plats i mitt hjärta, de är nämligen del av anledningen till att stockholm blev mitt hjärtas stad en gång i tiden för längesen.

Sedan jag kom hem från resan har jag längtat mer till stockholm än någon annanstans. Men det är lite svårare just nu för jag har inte boende lika lätt som jag hade förut. Men snart så.

Kommentarer

  • heebs säger:

    Jag dagdrömmer om Andy Samberg minst 3 ggr/dag :s

    Jag har sparat Portlandia till sena sommarkvällar av någon anledning, jag känner på mig att jag kommer behöva doser av geni under sommarens många jobbpass :D



    GRYM JÄVLA BLOGG förresten :)

    Det vah allt.

    2012-04-05 | 15:26:41
    Bloggadress: http://thewhitetee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: